Saptamana a 7a de diversificare. Meniuri zilnice si retete

Publicat in 22 decembrie 2015

bebe mananca solide

Alimente introduse saptamana aceasta: branzica de casa (de capra) si prunele uscate.

Luni, 14 decembrie 

Mic dejun: 2 pere cu mult suc

Pranz: Supa crema de legume

Marti, 15 decembrie

Mic dejun: Smoothie de banana cu afine

Pranz: Piure de cartof dulce cu mar si pui

Miercuri, 16 decembrie

Mic dejun: Piure cremos de banana cu para

Pranz: Piure de dovlecel, cartof alb, radacina de patrunjel, pastarnac, ardei gras rosu copt si ceapa esalota

Joi, 17 decembrie

Mic dejun: Para cu banana. S-a repetat micul dejun din lipsa de alte fructe in casa.

Pranz: Supa crema de avocado cu usturoi si lamaie. Cred ca va trebui sa imbunatatesc reteta pentru ca nu a fost prea incantata. De obicei, la o masa mananca intre 90 si 120g. Astazi nu a vrut mai mult de 20-30g.

Vineri, 18 decembrie

Mic dejun: Piure de mar cu banana si dovleac (1 mar mic dat pe razatoarea mica, 1/2 banana si 1 felie mica de dovleac copt). A fost bun, bun, foarte bun!

Pranz: Duo parfumat de dovleac cu cartof dulce. Inca un succes pe ziua de azi!

Sambata, 19 decembrie

Mic dejun: Piure de mar cu para

Pranz: Fasole verde cu branza de capra (de casa), radacina de patrunjel, morcov, praz si patrunjel verde. Nu a mancat cu pofta cu care mananca de obicei si nu cred ca a fost branzica de vina, ci fasolea verde. Prima data i-a placut, insa in urmatoarele dati nu a fost la fel de incantata.

Duminica, 20 decembrie

Mic dejun: Banana cu branza de capra (de casa)

Pranz: Deliciu cu pui si scortisoaraO asociere neobisnuita de ingrediente, insa surprinzator de gustoasa.

Concluzii: 

  • I-am dat banana destul de des, insa nu s-a constipat. Conditia este sa fie coapta bine.
  • Ma bucur in continuare ca mananca bine si nu ne confruntam cu refuzuri.

 

Pe pagina de facebook a blogului incerc sa vin cu informatii complementare legate de diversificare, pe care le veti gasi in albumul „Diversificarea” sub forma unor scheme foto: varsta la care se introduc alimentele, modul lor de preparare, nutrientii pe care ii contine fiecare aliment, etc. Mentionez, inca o data, ca schemele sunt facute in functie de informatiile acumulate. Sper ca timpul sa-mi permita sa postez si retete pe masura ce avansam.

Imi propun sa va impartasesc in fiecare saptamana ce alimente am introdus si cum a reactionat fetita mea la fiecare dintre ele. Pentru a nu pierde calatoria noastra printre fructe si legume, va invit sa va abonati la newsletter-ul blogului sau sa dati un like paginii de facebook.

 

Citeste si despre primele noastre saptamani de diversificare:

 

 

 

 

Sursa foto: Parents.com.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *