Retete si meniuri in a 29-a saptamana de diversificare

Publicat in 4 iulie 2016

Meniu diversificare 1 an

Alimente introduse saptamana aceasta: mascarponele, semintele de in si capsunile.

Luni, 16 mai

Mic dejun: Mango cu banana.
Pranz: Frittata cu spanac si dovlecel. Aici gasiti varianta cu spanac si mozzarella.
Dupa masa de pranz a gustat cu tatal ei din tortul „de proba”. Nu mai vroia sa se opreasca. Asa i-am introdus si mascarponele.
Cina: Iaurt cu seminte de chia si o banana ca supliment.

Marti, 17 mai

Mic dejun: Para cu mar.
Pranz: Quinoa cu cartof dulce, broccoli, unt si cimbru. Aici gasiti reteta originala. Modific retetele in functie de ingredientele care le am in casa.
Cina: Budinca de gris cu pudra de roscove si esenta naturala de portocale. O puteti incerca si pe cea cu nuca de cocos.

Miercuri, 18 mai

Mic dejun: Mar cu banana.
Pranz: Somon cu broccoli.
CinaSoufle de legume.

Joi, 19 mai

Mic dejun: Fructe.
Pranz: Carne de vita cu cartofi (meniu de cresa). Micul dejun l-a mancat la cresa, tati a adus-o acasa dupa masa de pranz si a uitat sa intrebe ce a mancat de dimineata.
Cina: Fulgi de ovaz cu nuca de cocos, banana si pudra de roscove.
Vineri, 20 mai

Mic dejun: Banana cu nectarina.
PranzSupa crema de linte.
Cina: Iaurt cu seminte de chia si seminte de in.

Sambata, 21 mai

Mic dejun: Banana cu avocado si nectarina.
Pranz: Pui cu sparanghel, dovlecel si morcov.
Cina: Supa crema (mai mult piure) de sfecla. Aici gasiti reteta.

Duminica, 22 mai

Mic dejun: Capsuni cu banana. Pentru prima data, a mancat doar bucati la micul dejun. Nu a parut foarte incantata de capsuni.
Pranz: Pui cu conopida, ardei copt, cartof dulce si cimbru.
Cina: Bulgur cu sos de capsuni.

 

Pe pagina de facebook a blogului incerc sa vin cu informatii complementare legate de diversificare, pe care le veti gasi in albumul „Diversificarea” sub forma unor scheme foto: varsta la care se introduc alimentele, modul lor de preparare, nutrientii pe care ii contine fiecare aliment, etc. Mentionez, inca o data, ca schemele sunt facute in functie de informatiile acumulate. Gasiti mai multe retete pe blog, la sectiunea „Bebe creste” – „Diversificarea” – „Retete si meniuri pentru bebe”.

Imi propun sa va impartasesc in fiecare saptamana ce alimente am introdus si cum a reactionat fetita mea la fiecare dintre ele. Pentru a nu pierde calatoria noastra printre alimente, va invit sa va abonati la newsletter-ul blogului sau sa dati un like paginii de facebook.

 

Citeste si despre ultimele saptamani de diversificare:

Comments

  1. Gabriela a zis

    Buna ziua, fetita mea are 13 luni , i-am introdus seminte si pseudoseminte , dar acum am o pb …. nu stiu cantitatea aferentă vârstei sale …. unde sa citesc , sursa verificată ?
    Va multumesc si felicitări pentru pagina dumneavoastră !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *