Meniu pentru copii şi părinţi (3)

Publicat in 22 aprilie 2017

Meniu pentru parinti si copii

 

 

Luni, 13 martie

 

Mic dejun: Pâine integrală prăjită cu cremă de brânză cu avocado şi ardei copt.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Pulpă de pui cu fasole verde, praz, morcov, dovlecel, oregano şi ulei de măsline.

Gustare: Clementine.

CinăBulgur cu fructe uscate şi pudră de roşcove.

 

Bulgur cu fructe uscate si pudra de roscove

 

Marţi, 14 martie

 

Mic dejun: Pâine integrală prăjită cu cottage cheese şi roşii cherry.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Ficat de pui cu cartof dulce, conopidă, usturoi, ierburi de Provence şi ulei de măsline.

Gustare: Mango.

Cină: Supă cremă de sfeclă.

 

Supa crema de sfecla

 

 

Miercuri, 15 martie

 

Mic dejun: Budincă de dovleac cu banană. Este reţeta Cosminei, însă eu o adaptez. În loc de 200g piure de dovleac pun doar 100g şi până la cantitatea din reţetă adaug piure de banană.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă de legume + File de pui mediteranean cu dovlecel şi orez (meniul de la creşă).

GustareBrioşe cu „ciocolată”. Cosmina mi-a propus să încerc o reţetă nouă de brioşe simple şi rapide. Vi le recomand şi vouă pentru că sunt extrem de uşor de preparat, iar gustul lor este minunat.

Cină: Clafoutis cu legume şi lapte vegetal. Acest preparat îi place foarte mult, însă nimic nu poate concura cu pâine. A văzut pâine şi s-a terminat distracţia. Iaurtul cu pâine n-a necesitat prea multe pregătiri :).

 

Clafoutis de legume cu lapte vegetal

 

 

Joi, 16 martie

 

Mic dejun: Budincă de dovleac cu banană.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă cremă de linte.

Gustare: Brioşe cu „ciocolată”.

Cină: Clafoutis cu legume şi lapte vegetal.

 

 

Vineri, 17 martie

 

Mic dejun: Pâine integrală prăjită cu pate de ficat de pui.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă de asmăţui (o plantă care în limba franceză se traduce cerfeuil) + peşte cu budincă de conopidă şi cereale (meniul de la creşă).

Gustare: Papaya.

Cină: Cartofi dulci cu rozmarin.

 

Cartofi dulci cu rozmarin la cuptor

 

 

 

Sâmbătă, 18 martie

 

Mic dejun:  Pâine integrală prăjită cu pate de ficat de pui.

Gustare: Smoothie de mango (cumpărat).

Prânz: Pulpă de pui cu legume (morcov, praz, dovlecel, broccoli), oregano şi ulei de măsline.

Gustare: Portocală.

Cină: Budincă de griş (cu lapte de cocos cu orez) cu nucă de cocos, migdale şi mesquite.

 

Pate de casa

 

 

 

Duminică, 19 martie

 

Mic dejun: Crackerşi cu cremă tartinabilă de „ciocolată”. Mereu există alternative sănătoase la mâncarea nesănătoasă. Trebuie doar puţină bunăvoinţă să le găsim. Aşa e şi cu reţeta asta.

Prânz: Somon în papiotă (aici găsiţi cum fac papiota pas cu pas) cu cartof dulce, conopidă, ceapă, usturoi, ierburi de Provence şi puţin unt.

Gustare: 1 pară şi crackerşi cu cremă tartinabilă de „ciocolată”.

Cină: Budinca de bulgur cu legume nu a avut succes. Iaurtul cu pâine nu este refuzat niciodată :).

 

crema de ciocolata tartinabila

 

Citeşte şi meniurile anterioare:

Dacă găsiţi pe blog articole interesante de citit, nu le ţineţi doar pentru voi :), daţi like paginii de Facebook şi/sau abonaţi-vă la newsletter-ul blogului pentru a nu pierde ultimele articole. Încerc să fiu prezentă şi pe Pinterest şi Instagram.

Comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *