Meniu pentru copii şi părinţi (2)

Publicat in 13 aprilie 2017

Meniu pentru copii peste un an

 

Luni, 6 martie

 

Mic dejun: Pancakes cu banane şi afine (fără zahăr, ou, făină sau lactate).

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Ficat de pui cu cartof dulce, dovlecel, ţelină, puţin unt, oregano şi pătrunjel verde.

Gustare: Clementină şi pară.

CinăChec cu spanac şi feta.

 

Chec cu spanac si feta

 

 

Marţi, 7 martie

 

Mic dejun: Pâine integrală prăjită cu cremă de brânză cu ierburi aromatice. Practic, am mixat 2 linguri de ricotta cu o linguriţă de smântână şi am adăufat ierburi aromatice.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă din frunze de ridichi + carne de vită cu grâu şi dovlecel (meniul de la creşă).

Gustare: Clementine.

Cină: Bulgur cu legume, smântână şi ierburi de Provence.

 

Miercuri, 8 martie

 

Mic dejun: Bulgur cu fructe uscate şi pudră de roşcove.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Pulpă de pui cu morcov, broccoli, ţelină, praz, oregano şi ulei de măsline.

Gustare: Mango.

Cină: Mămăligă cu iaurt.

 

Bulgur cu fructe uscate si pudra de roscove

 

 

Joi, 9 martie

 

Mic dejun: Budincă de griş cu nucă de cocos şi scorţişoară (în lapte vegetal de grâu spelta cu alune).

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Quinoa cu legume (broccoli, ţelină, morcov, praz) şi ierburi de Provence.

Gustare: Clementine.

Cină: Bruschete cu mămăligă.

 

Bruschete cu mamaliga

 

 

Vineri, 10 martie

 

Mic dejun: Budincă de mei cu mere.

Gustare: Un fruct (la creşă).

Prânz: Supă cremă de conopidă cu ou + paste cu somon şi morcovi (meniul de la creşă).

Gustare: Papaya.

Cină: Supă cremă de porumb.

 

Supa crema de porumb

 

 

 

Sâmbătă, 11 martie

 

Mic dejun:  Budincă de mei cu mere.

Prânz: Peşte în papiotă cu cartof dulce, dovlecel, ţelină, ceapă, usturoi, puţin unt şi ierburi de Provence. Aici am explicat cum fac papiota pas cu pas.

Gustare: Biscuiţi fragezi cu griş.

Cină: Supă cremă de porumb.

Budinca de mei cu mere

 

 

 

Duminică, 12 martie

 

Mic dejun: Fulgi de ovăz în lapte vegetal (lapte de grâu spelta cu alune) cu nucă şi banană.

Prânz: Ciorbă de legume.

GustareBiscuiţi fragezi cu griş.

Cină: Paste cu sos de avocado. Am făcut aproximativ sosul care îl fac pentru chifteluţele cu legume (îl găsiţi aici), dar am înlocuit smântâna cu iaurt.

 

Biscuiti fragezi cu gris

 

Citeşte şi meniurile anterioare:

Dacă găsiţi pe blog articole interesante de citit, nu le ţineţi doar pentru voi :), daţi like paginii de Facebook şi/sau abonaţi-vă la newsletter-ul blogului pentru a nu pierde ultimele articole. Încerc să fiu prezentă şi pe Pinterest şi Instagram.

Comentarii

  1. a zis

    Ma consider norocoasa! Ma ajuta enorm articolul tau, mai ales ca fiica mea e o mofturoasa la masa. Cred ca propunerile tale ii vor fi pe plac! Am sa le incerc!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *